Followers

Friday, May 6, 2011

F_ckin Day *_*

Today is a fuckin day.
I was fell down at the way to go back to 2A3 from science lab
Tis is cause by the sucker guy  LEMEUL TAY

你看我几好,给你做头条人物 XD


Today our discipline master check our hair
I was PASSED off course larh so short already -,-
This few days our class students are busying for sej folio...
Many of us 临时抱佛脚  XD
This is our STYLE haha

Now start EMO liaw :

我知道我特别难相处。
我喜欢生气就生气,想哭就哭,想闹就闹 
我不懂控制自己的情绪  我很霸道 野蛮 
你们说我矮,眼睛小,我听了真不好受!
如果给我选择,我也不要好不好?
请你们尊重我的感受 
人家不生气但不代表火山永远就不会爆发
还有 我很讨厌被孤立
我不喜欢你们放我一个人坐在那边
然后你们就一直在讲话不理我
我讨厌 我很想哭 但我都忍着
我不希望人家一只笑我爱哭
我希望你们懂我 =(

No comments:

Post a Comment